90% van de kopers start hun zoektocht online (bron: Forrester Research) en 81% van de Nederlandse agrariërs koopt wel eens iets online. Maar bent u online goed te vinden voor uw doelgroep? En heeft u in beeld wat de belangrijke zoekwoorden voor uw website zijn? Prosu Databased Marketing geeft met een zoekwoordenanalyse antwoord op onder andere deze vragen.
Traffic en rendement
Interessante doelgroepen aantrekken door hoog te scoren op de juiste zoekwoorden. Dat is natuurlijk het ultieme doel. Door het toepassen van een zoekwoordenanalyse komt u achter de zoekwoorden die niet alleen traffic, maar ook rendement opleveren. Daarnaast heeft het goed vindbaar zijn online (SEO) ook een positief effect op de ranking van uw online advertenties (SEA).
Zoekwoordenanalyse
Met de zoekwoordenanalyse helpt Prosu Databased Marketing u met het bepalen van de belangrijkste zoekwoorden voor uw website. Deze zoekwoordenanalyse levert u concreet vier producten op.
• Een short- en longtail zoekwoordenoverzicht
(de belangrijkste en relevante zoekwoorden voor korte-en lange termijn resultaat).
• Een 0-meting
(geeft inzicht in hoe uw website op dit moment scoort op deze zoektermen).
• Een kort en bondig advies
(naar aanleiding van een screening van de content op uw huidige website).
• Een 1-meting
(meet na verloop van tijd het effect van doorgevoerde aanpassingen).
Interesse
Prosu Databased Marketing biedt de mogelijkheid voor een persoonlijke zoekwoordenanalyse voor uw website. Meer weten over de mogelijkheden van een analyse? Neem dan direct contact op met Peter Arkenbout via peter.arkenbout@prosu.nl of 06-10389739.