Jaarlijks onderzoekt Prosu Databased Marketing het mediagebruik van agrariërs in Nederland, Vlaanderen en sinds dit jaar ook Duitsland. Inmiddels is het ook een Prosu-traditie om deze kennis te delen in een aantal workshops. Hierin behandelen we de huidige resultaten en de trends die zichtbaar worden.
Onderwerpen
Vragen die onder andere beantwoord worden zijn:
– Lezen agrariërs hun post nog?
– Hoe ervaren zij e-mailnieuwsbrieven van hun huidige en potentiële leveranciers?
– Welke sociale media gebruiken agrariërs?
– Hoeveel agrariërs hebben een smartphone en een tablet?
– Van welke applicaties maken zij gebruik?
Workshopdata
De eerste workshop vond afgelopen donderdag (19 maart) plaats en was zeker een succes. ‘Erg interessant! Bijzonder ook hoe achterhaald ons beeld van de agrariër op bepaalde vlakken is’, aldus één van de deelnemers. Omdat er zoveel animo voor de workshop is, wordt deze herhaald op dinsdag 7 april (al vol), donderdag 16 april en dinsdag 21 april.
Aanmelden en vragen
Wilt u één van de workshops bijwonen? Meldt u dan snel aan door te e-mailen naar marktonderzoek@prosu.nl. De workshops stromen snel vol, dus zorg dat u er op tijd bij bent! Met vragen over de workshop kunt u terecht bij Suzanne van Werven via hetzelfde e-mailadres of 0320-286 939.
Rapportages
Is een workshop niets voor u, of past het gewoonweg niet in uw agenda? Alle onderzoeksresultaten zijn ook te koop. Zo kan u het volledige rapport over één of meerdere landen aanschaffen, of een keuze maken voor bepaalde sectoren die uw interesse hebben. Ook hiervoor kunt u terecht bij Corina Spaan via marktonderzoek@prosu.nl of 088 00 66 123.