Klanten en prospects zoeken via steeds meer verschillende kanalen contact met u. Dit maakt de uitdaging om al deze mensen via alle kanalen tijdig en netjes te woord te staan groter. Prosu Databased Marketing zet haar contactcenter graag voor u en uw klanten in, zodat u nog beter bereikbaar bent en uw klanten optimaal aandacht krijgen.Hierdoor stijgt de tevredenheid en mist u geen kansen.
Alle contactkanalen in één keer beantwoord
Prosu Databased Marketing neemt de veelheid en diversiteit van de contacten van u over. Alle berichten die bij u binnenkomen via de algemene e-mail, WhatsApp, Facebook, Telegram en Webchat worden opgepakt door onze getrainde contactmedewerkers. Zij registreren alle verschillende contacten per klant en zorgen voor de eerste afhandeling. Zo kunt u zich concentreren op uw kerntaken. Indien nodig leggen onze medewerkers de vraag op de juiste afdeling binnen uw bedrijf neer. Op die manier zijn zij echt een verlengstuk van uw bedrijf
Overzicht
Prosu Databased Marketing combineert al uw contactkanalen in één overzicht. Hier staan alle contacten per klant gebundeld, zodat u makkelijk met ons mee kan kijken en de contacten waar nodig over kan nemen. Dit dashboard is ook te benaderen via een webapplicatie of handige app op uw smartphone. Zo kunt u ook altijd bij alle verschillende kanalen of u nu thuis, onderweg of op kantoor bent.
Interesse
Wacht niet langer en zet direct in op een (nog) betere bereikbaarheid voor uw klanten.
Neem voor het bespreken van de mogelijkheden contact op met Bas Zoetebier via Bas.Zoetebier@prosu.nl. Bellen of WhatsAppen kan natuurlijk ook via 06-10 16 44 76.