Wegens het grote succes van de workshop over het mediagedrag van agrariërs is besloten om deze workshop ook in Vlaanderen te organiseren. Houdt hiervoor de middag van 4 juni vrij in uw agenda!
In samenwerking met Rekad, uitgeverij van ondermeer de vaktijdschriften Melkveebedrijf, Varkensbedrijf en De Loonwerker organiseert Prosu Databased Marketing een exclusieve informatieve sessie over de resultaten van het onderzoek naar het mediagedrag van de Vlaamse landbouwer.
Workshop en onderzoek
Gedurende de middag wordt het mediagedrag van landbouwers uit Vlaanderen, Nederland én Duitsland besproken naar aanleiding van onlangs uitgevoerd onderzoek door Prosu Databased Marketing. Het onderzoek is meerdere malen op rij uitgevoerd, waardoor ook ontwikkelingen in het medialandschap te schetsen zijn. Op basis van deze resultaten van dit onderzoek is het mogelijk om tot een onderbouwde en effectieve mediamix.
Praktische gegevens
De sessie vindt plaats op donderdag 4 juni van 15:00 uur en eindigt rond 17:00 uur met een borrel. U wordt bij Fedagrim in Brussel ontvangen. Hun adres is: Jules Bordetlaan 164, 1140 te Brussel. Aanmelden kan nog tot 29 mei. Mail hiervoor naar marktonderzoek@prosu.nl.
Weetje: Agrariërs en landbouwers
Voor de ‘Hollanders’ die meelezen: het onderzoek naar de Vlaamse landbouwer is hetzelfde onderzoek als die naar de Nederlandse en Duitse agrariër. Hierdoor zijn de resultaten goed te vergelijken. Toch hebben we het in het Vlaamse rapport over landbouwers en bij de andere resultaten over agrariërs. Het betreft geen verschillende doelgroep, maar slechts een taalkwestie.
Meer weten over het onderzoek?
Wilt u meer weten over de onderzoeken naar het mediagedrag van agrariërs in Nederland, Duitsland en Vlaanderen? Neem dan contact op met Lisanne Andeweg via lisanne.andeweg@prosu.nl of 06 51430780