Haalt u het optimale uit uw website? Wilt u ook graag beter bij uw websitebezoekers aansluiten om de conversie te verhogen? Zet dan in op liquid content. Met doelgerichte en persoonlijke content zullen uw websitebezoekers sneller overstag gaan om zaken met u te doen! Wat houdt liquid content in?
Met liquid content zorgt u ervoor dat uw website zich (qua tekst en beeld) aanpast aan de bezoeker op basis van zijn of haar online gedrag op uw website of kenmerken (bijv.: Locatie, sector of bedrijfsgrootte). Een paar voorbeelden van eenvoudige liquid content:
* Een afbeelding alleen voor melkveehouders tonen. * Aangepaste koppen in uw teksten voor de grootste akkerbouwers. * Tonen van een foto van n van uw verkopers die in een bepaalde regio het aanspreekpunt is. Waarom liquid content?
Maar waarom zou u gebruikmaken van liquid content? Doordat u de juiste informatie toont aan de juiste websitebezoeker, sluit u ook sneller bij de bezoeker aan. Met liquid content zal de websitebezoeker zich begrepen voelen en zal hij vertrouwen krijgen in uw product of dienst. Dit zal resulteren in een hogere conversieratio. U zult kwalitatieve leads aan uw verkopers leveren, zodat zij deze gericht kunnen opvolgen en meer verkopen realiseren. Workshop: Agrarische Marketing Automation tool
Tijdens de workshop over de agrarische marketing automation tool van Prosu zal er dieper op het onderwerp liquid content worden ingegaan. De workshop vindt donderdag 7 februari plaats bij ons op kantoor te Dronten. Mis de workshop niet en kom meer te weten over liquid content!
Wilt u meer weten over liquid content of over de marketing automation tool? Meld u dan hier aan voor de workshop! Wilt u meer informatie over de workshop? Neem dan contact met ons op via workshop@prosu.nl of via telefoonnummer 088 00 66 123.