De economische groei is in Nederland goed te merken. Veel bedrijven lanceren marketingcampagnes die zorgen voor een omzetimpuls. Dit brengt extra werkzaamheden met zich mee. De schat aan informatie en het (nieuwe) klantcontact dat u krijgt moet allemaal verwerkt worden in uw systeem en agenda. Al deze backoffice activiteiten en agendabeheer vergen veel tijd, en tijd is kostbaar.
Prosu Databased Marketing ondersteunt bedrijven bij het maken van afspraken. Bij leadgeneratieprojecten plannen wij meteen de afspraak in en als u dat wilt, noteren wij deze rechtstreeks in uw agenda. Tevens kunnen wij alle communicatie omtrent die afspraak uit handen nemen, zoals de telefoon- en mailcorrespondentie. U heeft een up-to-date agenda en er verder geen omkijken naar. De medewerkers van het contact center van Prosu zijn daarbij in feite uw secretaresse en zijn beschikbaar tijdens de ruime openingstijden. Desgewenst beantwoorden zij ook telefoontjes in het Engels, Frans en Duits.
Door het aanbieden van deze diensten bieden wij u gemak. Dat gemak kan zich in een aantal zaken uiten: betere bereikbaarheid, ontzorgen, tijdsbesparing, betrouwbaarheid en snelheid voor uw klanten. Ons contact center is servicegericht, snel, accuraat en altijd bereikbaar.
Naast het ondersteunen of overnemen van de communicatie omtrent nieuwe salesafspraken kunnen de medewerkers van Prosu ook klantgegevens invoeren, uw database opschonen en verrijken. Dit wordt geheel naar uw wens uitgevoerd. De verwerking van de respons op de marketingactie verzorgen wij, u hoeft alleen maar de actie en het succes in de gaten te houden.
Interesse
Bent u benieuwd hoeveel tijd het u zou besparen en wat voor u de mogelijkheden zijn? Laat u vrijblijvend bijpraten door Rob Bolmeijer, manager contact center Prosu. Neem contact op via rob.bolmeijer@prosu.nl of via telefoonnummer 06 – 50 26 56 85.