Onderzoek en concept zijn twee onmisbare schakels voor het ontwikkelen van doeltreffende communicatie. Twee ervaren specialisten in de agrarische sector werken daarbij samen. Onderzoek is één van de drie pijlers van Prosu Databased Marketing, JEEN ontwikkelt het concept en verzorgt de realisatie daarvan. Samen realiseren Prosu en JEEN zo impact in de agrarische sector.
Onderzoek als basis voor een onderscheidend concept
Een slimme communicatiecampagne helpt om klanten te overtuigen. Om te weten hoe je zo’n campagne het beste kunt opzetten, is marktonderzoek onmisbaar. Door het stellen van de goede vragen aan de juiste mensen, krijg je waardevol inzicht in de doelgroep. Vaak levert een dergelijk onderzoek nieuwe denkrichtingen op voor het formuleren van de kernboodschap. Zo helpt onderzoek bij het realiseren van een relevant, onderscheidend en geloofwaardig concept in woord en beeld.
Sneller schakelen en meer input
‘We kwamen elkaar al tegen bij diverse projecten, waardoor het een logische stap was om met elkaar om tafel te gaan’, aldus Peter Arkenbout algemeen manager van Prosu Databased Marketing. Jeen Akkerman partner in JEEN vult aan: ‘Door vanaf het begin samen te werken kunnen we snel schakelen en zorgen we ervoor dat de onderzoeken van Prosu meer waardevolle input opleveren voor de ontwikkeling van het communicatieconcept’.
Interesse
Weten wat JEEN en Prosu Databased Marketing samen voor u kunnen betekenen? Neem dan direct contact op met JEEN of Prosu Databased Marketing.
JEEN: jeen@jeen.nl of 06 51425640
Prosu: peter.arkenbout@prosu.nl of 06 10 38 97 39.