Hoe kunnen we ervoor zorgen dat onze postale mailings bij de juiste telers terechtkomen? Deze vraag heeft Corteva Agriscience gesteld. Een voorwaarde was dat het geen tijd en energie mocht vragen van Corteva en haar medewerkers. Het starten van een gesegmenteerde database bij Prosu bleek de juiste oplossing. Meerdere selecties
Samen met Corteva is er kritisch gekeken naar de doelgroepen. Welke telers wil Corteva benaderen en via welke kanalen kan dat het best? Met behulp van deze selecties is een gesegmenteerde database opgezet, waar Corteva op afroep gebruik van kan maken. Prosu levert de adresgegevens van de telers die Corteva nodig heeft voor haar postale mailing. Tijd en aandacht
Uiteraard houdt de samenwerking niet op na het opzetten van de gesegmenteerde database. Jaarlijks verandert er namelijk 35% van de gegevens in een database. Het is daarom ook belangrijk dat de gesegmenteerde database van Corteva up-to-date blijft. Het up-to-date houden van de gegevens vraagt veel tijd en aandacht. Prosu neemt de verantwoordelijkheid hiervoor, zodat de postale mailings altijd bij de juiste agrarirs terechtkomen.
Het enthousiasme is ook te horen vanuit Corteva Agriscience. Allard Jukema, Product- Marketingmanager bij Corteva geeft aan: We vinden het belangrijk dat onze mailingen op de juiste plek terechtkomen. Daarvoor is het belangrijk te kunnen vertrouwen op een up-to-date adressenbestand. Hiervoor zijn we bij Prosu aan het juiste adres. We zijn zeer tevreden over de geleverde service. Over Corteva Agriscience
Corteva Agriscience, de landbouwafdeling van DowDuPont, is het Agriscience-bedrijf dat zich toeleg op een duurzame en toekomstbestendige landbouw. Corteva is ontstaan uit de fusie van Dow en DuPont in 2017 Meer weten?
Niet meer om te hoeven kijken naar de actualiteit van uw database, dat wilt u toch ook? Onze specialisten vertellen u graag meer over hoe wij u hierin kunnen ondersteunen. Neem contact op met uw contactpersoon van Prosu Databased Marketing via 088 00 66 123 of via info@prosu.nl om een afspraak te maken.