Wanneer uw doelgroepen behoorlijk van elkaar verschillen, verdient iedere doelgroep ook een eigen benadering. Dat was ook de uitdaging voor Nufarm. Hoe kan Nufarm ervoor zorgen dat de e-mailings bij de telers van een bepaald gewas terechtkomen? Nufarm heeft hiervoor de hulp van Prosu ingeschakeld. Doelgroepselectie op gewassen
Welke gewassen teelt de doelgroep van Nufarm? Hier is zorgvuldig naar gekeken en op basis hiervan is er een database opgezet met e-mailgegevens. Belangrijk is dat Nufarm bij ieder e-mailadres van de teler weet welke gewassen hij teelt. Al meer dan vijf jaar ontvangt Nufarm vier keer per jaar een update van de database met de e-mailgegevens van de verschillende telers. Gesegmenteerde e-mailcampagnes
Met de data die door Prosu wordt onderhouden, heeft Nufarm de basis voor haar e-mailcampagnes gereed. Door te filteren op de gewassen weet Nufarm precies wie binnen de doelgroep voor een bepaalde e-mailing valt. Hiermee kan Nufarm gesegmenteerd te werk gaan en zich focussen op de content voor de e-mailings die geschikt is voor de specifieke telers. Over Nufarm B.V.
Nufarm B.V. is een organisatie die de Nederlandse, Belgische en Luxemburgse markt bedient op het gebied van gewasbeschermingsmiddelen. Met haar diverse productportfolio richt Nufarm zich voornamelijk op het gebruik van gewasbeschermingsmiddelen in de professionele land- en tuinbouw en het openbaar groen. Meer weten?
Wilt u net als Nufarm over een goede basis beschikken voor uw e-mailcampagnes? Onze specialisten vertellen u graag meer over hoe wij u hierin kunnen ondersteunen. Neem contact op met uw contactpersoon van Prosu Databased Marketing via 088 00 66 123 of via info@prosu.nl om een vrijblijvende afspraak te maken.