Probleemomschrijving
Nedflex zocht naar een constante afsprakenstroom bij prospects voor haar accountmanagers. Door de expertise van Prosu Databased Marketing in de agrarische sector en het tijdgebrek bij Nedflex, is de opdracht hiervoor bij Prosu neergelegd.
De oplossing van Prosu
Prosu Databased Marketing zorgt voor alle gegevens van de doelgroep en kijken constant waar uitbreiding mogelijk is. Nedflex beschikt hiermee altijd over de meest actuele data. Waardoor alle interessant prospects in beeld zijn. Daarnaast volgt Prosu de mailings (e-mail en postaal) die Nedflex naar de prospects stuurt telefonisch op. En maakt tijdens deze opvolging afspraken voor de accountmanagers van Nedflex.
Resultaat voor Nedflex
De accountmanager wordt met fluwelen handschoen aan de keukentafel afgezet. Gemiddeld wordt bij 1 op de 10 bedrijven een afspraak ingepland voor de accountmanagers van Nedflex.
Victor van Commenee, Algemeen Directeur bij Nedflex
“Om onze accountmanagers meer ruimte te geven om face to face in gesprek te zijn met potentiele klanten, hebben wij een partnerschap met Prosu. Zij verzorgen het voortraject en zorgen dat er voldoende afspraken voor onze accountmanagers zijn ingepland.”
Over Nedflex
Nedflex is een van de grootste en snelst groeiende spelers in de Nederlandse payrollbranche en de enige die intensief en exclusief samenwerkt met brancheorganisaties als LTO seizoensarbeid, Koninklijke horeca Nederland, RECRON en ICTWaarborg. In een branche waarin transparantie en ontzorgen centraal staan, toont Nedflex voortdurend aan een vernieuwende en betrouwbare partner te zijn voor ondernemers.