De eerste workshops Mediagedrag Agrariërs waren een groot succes. Prosu Databased Marketing organiseert drie extra edities. Deze extra edities staan gepland op donderdag 12 en 19 april en dinsdag 8 mei. Er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, meld u meteen hier aan!
Wat leert u tijdens de workshop?
De workshop geeft u duidelijke handvatten voor het samenstellen van uw eigen marketing mix. Voor veel deelnemers is het bijwonen van deze workshop een bron van nieuwe ideeën. Voor andere een check of ze op het goede pad zijn. Een greep uit de onderwerpen:
• Hoe ziet het internetgebruik van agrariërs eruit?
• We laten zien waarom uw website zo belangrijk is.
• Is het mobile first of mobile only?
• Welke apps zijn populair?
• Welke vakbladen worden er het meest gelezen?
• Wat is de rol van sectorspecifieke vakbladen?
• Hoe zet de verschuiving naar online zich door?
• Onze collega’s van Prosu Media Producties geven u een kijkje in hun keuken. Wat zijn echte bereikcijfers en hoe verhoudt zich dat tot ons onderzoek?
Wat ook een belangrijk onderdeel is: Tijdens de workshop kunt u ervaringen uitwisselen met marketing- en salescollega’s uit de sector. Voor veel deelnemers is dit een belangrijke inspiratiebron en leidt geregeld tot verrassende samenwerkingen.
Mediaonderzoek
De input voor de workshops komt van het onderzoek naar het mediagedrag van agrariërs dat Prosu Databased Marketing ieder jaar uitvoert onder Nederlandse en Belgische agrariërs. Sinds 2011 wordt het onderzoek uitgevoerd.
Aanmelden en rapportages
Er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, meld u hier aan om er één te bemachtigen! Passen de workshops niet in uw agenda? De onderzoeksresultaten zijn ook beschikbaar. U kunt het volledige rapport aanschaffen of een keuze maken voor bepaalde sectoren. Wilt u meer informatie over de workshops of het aanschaffen van een rapport? Neem dan contact op met Dennis Vink via Dennis.Vink@prosu.nl of via telefoonnummer 088 – 00 66 123.