De eerste versoepelingen van de intelligente lockdown zijn inmiddels opgestart, maar als we de overheid moeten geloven, zullen we de komende maanden moeten wennen aan het nieuwe normaal. We zullen hierop moeten anticiperen. Tegelijkertijd zijn er ook in de agrarische sector grote klappen gevallen en zullen deze nog gaan vallen (bron: Rabobank). Dit heeft gevolgen voor uw klantenportefeuille, en daarmee voor uw marketing. Breng uw prospects in beeld
De coronacrisis heeft net als bij andere branches negatieve gevolgen voor de agrarische sector. Marktprijzen staan bijvoorbeeld (nog meer) onder druk en er is een tekort aan seizoenarbeiders. Het is hierdoor niet ondenkbaar dat bedrijven de komende maanden helaas zullen omvallen, dus ook uw klanten. Het is daarom zaak om niet alleen te focussen op uw huidige klanten, maar ook op uw prospects. Het is dus van groot belang dat de toekomstige klanten in beeld zijn. Effectief en efficint uw doelgroep bereiken
Binnen de agribusiness zien wij dat steeds meer bedrijven het belang van goede data inzien. Goede data is immers de basis voor de effectiviteit en efficintie van uw marketingcampagnes. Vooral in deze tijden is het zonde van uw tijd en geld om in campagnes te investeren met verouderde en/of incorrecte data. Wij helpen u graag
Wilt u ook graag uw prospects in beeld hebben of heeft u hierbij hulp nodig? Prosu helpt u graag! Neem contact op met uw contactpersoon van Prosu Databased Marketing via 088 00 66 123 of via info@prosu.nl.