Hoe zorgen wij ervoor dat onze postale en digitale mailings altijd bij de juiste veehouders terechtkomen? Dit was de uitdaging voor MSD Animal Health. Zij hebben Prosu gevraagd om mee te denken over een oplossing. Een gesegmenteerde database bleek hiervoor het meest geschikt. Het hele jaar up-to-date
Samen met MSD Animal Health is zorgvuldig de juiste doelgroep geselecteerd. Welke veehouders wil MSD Animal Health benaderen en hoeveel dieren moeten er door deze veehouders minimaal gehouden worden? Met behulp van deze selectiecriteria is een gesegmenteerde database opgezet. Prosu levert al een aantal jaren iedere drie maanden een nieuwe up-to-date database met de adres- en e-mailgegevens van de veehouders die MSD Animal Health nodig heeft voor haar postale en digitale mailingen. Focus op de content
Het is belangrijk dat de gesegmenteerde database van MSD Animal Health up-to-date blijft. Het up-to-date houden van de gegevens vraagt veel tijd en aandacht. Doordat MSD Animal Health hierin volledig ontzorgd is, kunnen de marketeers bij MSD Animal Health zich focussen op de content voor hun mailingen en de andere marketinguitingen. Over MSD Animal Health
MSD Animal Health is al vele decennia actief op de Nederlandse veterinair-farmaceutische markt, oorspronkelijk als Intervet bekend en groot geworden. De essentie van het bedrijf is altijd hetzelfde gebleven: MSD Animal Health staat voor innovatieve oplossingen voor het verbeteren van (met name preventieve) diergezondheid en -welzijn. Meer weten?
Wilt u net als MSD Animal Health niet meer om te hoeven kijken naar de actualiteit van uw database? Onze specialisten vertellen u graag meer over hoe wij u hierin kunnen ondersteunen. Neem contact op met uw contactpersoon van Prosu Databased Marketing via 088 00 66 123 of via info@prosu.nl om een vrijblijvende afspraak te maken.