Directe verkoop van maszaden door een gerichte Facebookcampagne. Farmsaat kreeg het voor elkaar. In samenwerking met Prosu Databased Marketing komt Farmsaat in contact met mastelers die op dat moment op zoek zijn naar maszaden.
Allereerst is, op basis van de Nationaal Agrarische Database, precies die doelgroep geselecteerd waarvan het aannemelijk is dat zij op zoek zijn naar maszaden. De juiste ogen krijgen dus de juiste advertentie te zien. Geheel in overleg met Farmsaat richtte Prosu een aantal Facebook Advertenties in met informatie over het maszaad. Ook bevatten de advertenties een doorklik naar de website. Het resultaat is, naast een verhoogd websitebezoek, meer naamsbekendheid en meer Facebooklikes op de pagina van Farmsaat, dat er directe verkoop gegenereerd is uit de advertenties.
Door gebruik te maken van de ervaring van Prosu, is een goed online leadgenererend bericht opgezet. Het unieke is dat dit directe verkoop heeft gegenereerd. Alles is terug te voeren naar de websitebezoeken die uit de advertenties komen en dat is juist zo interessant. Wij richten ons op de verkoop van maszaad, het genereren van leads verzorgt Prosu, aldus Erik Schieven van Farmsaat. Interesse
Heeft u ook interesse in een social media campagne, opgezet door Prosu Databased Marketing? Neem dan contact op met Lisanne Andeweg via Lisanne.Andeweg@prosu.nl of via 06-51430780.