Heeft u ook gelezen over de misgelopen marketingactie van Albert Heijn? Het artikel beschrijft hoe de supermarktketen er door een vervuilde database niet in slaagde om de klantinformatie om te zetten in persoonlijke acties. Erg zonde van alle marketinginspanningen en de moeite die gedaan is om al deze gegevens te verzamelen. ACCU
Om uw marketingacties te laten slagen is het van groot belang dat uw database actuele, complete, correcte en unieke data bevat. Accu noemen we dat bij Prosu Databased Marketing. Uw klant- en prospectgegevens staan immers aan de basis van elke gerichte marketingactie en bepaald daardoor voor een groot deel de kans van slagen. De casus van Albert Heijn laat zien dat een vervuilde database een gevaar is voor uw marketingacties en inspanningen.
Het afgelopen jaar zijn 2.538 agrarirs gestopt. Dat is circa 4,5% van alle agrarirs. Daarnaast zijn agrarirs ook gewoon mensen die verhuizen, hun e-mail veranderen, etc. De kans is groot dat ook in uw database data staat die daardoor niet meer actueel is. Matching en marktpotentie
Door uw klantenbestand naast onze Nationaal Agrarische Database te leggen, kunnen wij snel inzichtelijk maken hoeveel en welke gegevens een update nodig hebben. Daarnaast kunnen wij op die manier ook uw marktpotentie in kaart brengen. Dit kan per gebied, per doelgroep, etc. U bepaalt zelf hoe groot uw scope zal zijn. Ons tabellenboek laat u zien welke mogelijkheden er zijn, maar voel u vrij iets te vragen wat daar niet beschreven wordt. Samen vinden we altijd een oplossing. Interesse
Meer weten over de mogelijkheden voor het opschonen en aanvullen van uw database? Neem dan nu contact op met Peter Arkenbout via 088 00 66 123 of peter.arkenbout@prosu.nl. U kan binnendienst@prosu.nl ook e-mailen om direct een vrijblijvende afspraak voor u in te plannen.