Online herkenning tools worden steeds meer aangeboden om goede leads te verkrijgen. Goede achterliggende data zorgt ervoor dat de online herkenning tool van Prosu werkt. We zijn daarmee ook de enige die op deze manier data verzameld. Op dit moment herkennen we bijvoorbeeld maar liefst twee derde van de melkveehouders in Nederland aan de hand van de Nationaal Agrarische Database.
Unieke combinatie met data
Prosu Databased Marketing biedt als enige in de agrarische sector een online herkenning tool aan waarmee u individuele websitebezoekers kunt herkennen. U krijgt daarbij de volgende informatie:
* Bezoekdata * Aantal bezoeken * Bezochte paginas * Totale bezoekduur * Contactgegevens (NAW)
Doordat de verzamelde gegevens worden gekoppeld aan onze Nationaal Agrarische Database, verrijkt u uw leads met relevante (contact)gegevens. Zo beschikt u niet alleen over het gedrag en de interesses van uw prospect, maar ook over de bijbehorende bedrijfskenmerken.
Opvolging leads
Door online herkenning weet u wie er op uw website is geweest, wat degene heeft bekeken en hoe lang dit bekeken is. Dit maakt het mogelijk om gericht in te spelen op de behoefte van uw prospects en klanten. Besteedt u het benaderen van de leads liever uit? Prosu Databased Marketing helpt u graag bij het maken van afspraken. Interesse
Benieuwd naar hoe online herkenning uw rendement kan verhogen? Kom dan naar onze Summer School. Op donderdag 31 augustus is het thema van de Summer School Leadgeneratie. U wordt helemaal bijgepraat over telefonische leadgeneratie, leadscoring en leaddistributie. Meld u nu aan of neem voor meer informatie contact op met Peter Arkenbout via peter.arkenbout@prosu.nl of via 088 00 66 123.