Het einde van het jaar 2019 nadert. Het is dus tijd voor u om uw marketing van het afgelopen jaar te evalueren en te starten met de marketingplannen voor het jaar 2020. Maar voordat u start met de plannen voor het volgende jaar, heeft u dit jaar eigenlijk zo'n goede indruk bij uw klanten achtergelaten dat zij u ook zullen aanbevelen bij hun collega’s/vrienden? Kom erachter door gebruik te maken van onze Net Promotor Score actie!
Hoe werkt het?
Bij de Net Promotor Score staat er één vraag centraal: ‘Hoe waarschijnlijk is het dat u op dit moment bedrijf X zult aanbevelen aan een goede vriend of collega-ondernemer?’. Door middel van een rapportcijfer tussen de 0 en 10 kunnen uw klanten deze vraag beantwoorden. Op basis van de rapportcijfers worden de klanten die hebben meegewerkt, ingedeeld in drie groepen:
• Criticasters (rapportcijfer 0 tot en met 6): bevelen u zeer onwaarschijnlijk aan. Zij zorgen voor negatieve mond-tot-mond reclame;
• Neutralen (rapportcijfer 7 of 8): zijn passief en tevreden. Zij zorgen niet voor negatieve mond-tot-mond reclame, maar ook niet per se voor positieve reclame;
• Promotors (rapportcijfer 9 of 10): bevelen u zeer waarschijnlijk aan. Zij zijn zeer waardevol voor uw bedrijf vanwege de positieve mond-tot-mond reclame.
Uw voordelen
Hoe waarderen uw klanten u werkelijk? Zijn ze loyaal? Maak uw klant belangrijk door hen oprecht aandacht te geven. Tevreden klanten vormen een solide basis voor succes en groei. De Net Promoter Score (NPS) is een handig hulpmiddel om uw klantloyaliteit te meten en uw klanten de gelegenheid te geven om hun verhaal te doen. Hierdoor voelen zij zich gehoord, wat bijdraagt aan uw klantrelaties. Maak dit jaar nog kennis met de NPS-methode en krijg:
• Inzicht hoe uw klanten over u denken;
• Inzicht in praktische verbeterpunten;
• Deze inzichten op individueel, totaal- en (klant)segmentniveau;
• Goede input voor uw marketingplannen voor 2020!
Klik hier voor meer informatie over het Net Promotor Score onderzoek.
Welke optie kiest u?
Om gebruik te maken van de NPS-actie kunt u kiezen uit drie keuzemogelijkheden:
• Optie 1: Prosu benadert 150 van uw klanten en brengt uw klantloyaliteit in kaart. U ontvangt een volledige dataset met alle onderzoeksresultaten voor slechts € 850,-.
• Optie 2: Prosu benadert 150 van uw klanten en brengt uw klantloyaliteit in kaart. U ontvangt een volledige rapportage inclusief aanbevelingen voor slechts € 1.050,-.
• Optie 3: Prosu benadert 150 van uw klanten en brengt uw klantloyaliteit in kaart. U ontvangt een volledige rapportage. Deze zal daarnaast door Prosu worden gepresenteerd bij u op locatie voor u en uw collega’s voor slechts € 1.250,-.
Interesse
Wacht niet langer en vraag hier uw NPS-onderzoek aan! Heeft u nog vragen over de Net Promotor Score of over de NPS-actie. Neem hiervoor contact op met uw contactpersoon van Prosu Databased Marketing via info@prosu.nl of via het telefoonnummer 088 – 00 66 123.