Organiseert u evenementen, workshops of andere bijeenkomsten? Dan wilt u dat vast en zeker bij zoveel mogelijk mensen onder de aandacht brengen. Het sturen van een e-mailing is daar een goed middel voor. Dat bleek wel bij de DEUTZ-FAHR Roadshows. De e-mailings leverden voor DEUTZ-FAHR (SDF) tot zover een gemiddeld openingspercentage van 36% op en een afmeldingspercentage van nog gn 1%! Gerichte doelgroepselectie
Op verzoek van de DEUTZ-FAHR dealer wordt voor de editie die bij hem plaatsvindt een uitnodiging gestuurd naar professionele akkerbouwers, fruittelers en melkveehouders. Belangrijk is dat deze doelgroep zich bevindt in het werkgebied van de betreffende dealer. De uitnodigingen worden uit naam van DEUTZ-FAHR dealer gestuurd. Door de combinatie van het gericht selecteren van de doelgroep en de herkenbaarheid van dealer bij de doelgroep, heeft dit geresulteerd in een uitmuntende openingsratio.
Het enthousiasme is ook te horen vanuit SDF Benelux. Johan Dijkstra, Marketing Manager bij SDF Benelux, geeft aan: Doordat Prosu zon gedetailleerde database heeft van de Nederlandse agrarische wereld is het voor onze klanten aantrekkelijk om met een relatief kleine investering die mensen te benaderen die je wil benaderen.. Lees meer over deze case in onze referentie. Over de DEUTZ-FAHR Roadshows
SDF organiseert regelmatig de DEUTZ-FAHR Roadshows in de Benelux. Een evenement dat bij de meeste DEUTZ-FAHR dealers door het land gaat om de agrarirs kennis te laten maken met de nieuwste producten van DEUTZ-FAHR. Bekijk hier waar en wanneer de Roadshows gepland staan. Meer weten?
Wilt u ook graag meer bezoekers op uw evenement of bent u benieuwd wat het sturen van een e-mailing voor u kan betekenen? Wij helpen u graag! U kunt contact opnemen met uw contactpersoon van Prosu Databased Marketing via 088 00 66 123 of via info@prosu.nl om een afspraak te maken.