Overal zien we het terug, het e-mailgebruik stijgt en het gebruik van gewone post daalt. Het jaarlijkse onderzoek naar het mediagebruik van agrariërs laat deze trend ook zien. In Nederland is e-mail de afgelopen jaren meer favoriet dan post, in Vlaanderen is dit nog niet het geval. De grafiek geeft de spannende strijd tussen de twee kanalen in Vlaanderen weer. Vorig jaar was het verschil 8%. Dit jaar is het verschil slechts 3%! Zou de e-mail het volgend jaar dan eindelijk winnen van de post als favoriete kanaal?
Onderzoeken
Prosu Databased Marketing volgt sinds 2011 middels een jaarlijks onderzoek het mediagebruik van Nederlandse en Vlaamse agrariërs. Doordat we het mediagedrag sinds 2011 al onderzoeken, worden trends zichtbaar. Vlaanderen handelt steeds digitaler, net als agrariërs in Nederland.
Workshop in Vlaanderen
Prosu Databased Marketing onderzoekt jaarlijks onder andere het internet-, smatphone- en sociale mediagebruik van agrariërs. Traditiegetrouw presenteren we de resultaten van het onderzoek in een reeks workshops. Woensdag 29 juni organiseren we de workshop in Vlaanderen (Antwerpen). Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar! U kunt u direct aanmelden via de website.
Interesse
Heeft u interesse in de resultaten van een uw doelgroep, een specifiek onderwerp of het gehele rapport? Neem dan nu contact op Lisanne Andeweg via Lisanne.Andeweg@prosu.nl. U kunt haar ook bellen of WhatsAppen via 06-51 43 07 80.