Meet de klanttevredenheid van uw bedrijf en weet op welke punten u de relatie met uw klant kunt verbeteren. Prosu Databased Marketing geeft u dit najaar de kans om voordelig kennis te maken met de Net Promotor Score (NPS). Met onze najaarsactie bellen wij 200 van uw klanten voor slechts €950. Bevalt deze steekproef? Dan kunt u altijd doorpakken naar uw gehele klantenbestand.
De Net Promotor Score
Bij de Net Promotor Score staat er één vraag centraal: ‘Hoe waarschijnlijk is het dat u op dit moment bedrijf X zult aanbevelen aan een goede vriend of collega ondernemer?’. Door middel van een rapportcijfer tussen de 0 en 10 kunnen uw klanten deze vraag beantwoorden. Op basis van de rapportcijfers worden de klanten die hebben meegewerkt, ingedeeld in drie groepen:
• Criticasters (rapportcijfer 0 tot en met 6): bevelen u zeer onwaarschijnlijk aan. Zij zorgen voor negatieve mond-tot-mond reclame;
• Neutralen (rapportcijfer 7 of 8): zijn passief en tevreden. Zij zorgen niet voor negatieve mond-tot- mond reclame, maar ook niet per se voor positieve reclame;
• Promotors (rapportcijfer 9 of 10): bevelen u zeer waarschijnlijk aan. Zij zijn zeer waardevol voor uw bedrijf vanwege de positieve mond-tot-mond reclame.
Actievoorwaarden
Naast dat klanten een cijfer kunnen geven voor verschillende klantmomenten, krijgen zij de gelegenheid hun verhaal te doen. Hierdoor voelen zij zich gehoord, wat bijdraagt aan uw klantrelaties. Maak dit najaar nog kennis met de NPS-methode en krijg:
• Inzicht in klantloyaliteit;
• Inzicht in praktische verbeterpunten;
• Inzicht op individueel en klantniveau;
• Een presentatie bij u op het bedrijf.
Interesse
Wacht niet langer en doe een eerste steekproef middels de NPS-najaarsactie van Prosu Databased Marketing. Lees meer over de NPS-najaarsactie en download een voorbeeldrapport. Of neem hiervoor contact op met Corina Spaan, via Corina.Spaan@prosu.nl.