Een ACCU-database (actuele, complete, correcte en unieke data) is van groot belang voor het laten slagen van jouw marketingacties. Jouw klant- en prospectgegevens staan immers aan de basis van elke gerichte marketingactie en bepalen daardoor voor een groot deel het succes van jouw campagnes.
Prosu Databased Marketing biedt verschillende mogelijkheden om adressen aan te schaffen en jouw database op te schonen en up-to-date te houden.
Doelgroepselectie
Marketingsucces begint met het selecteren van de juiste doelgroep. Door de volgende vragen te stellen, bepaal je vrij snel en effectief jouw gewenste doelgroep.
• Op welke type bedrijven wil je jouw campagne richten?
• Op welk gebied richt jouw campagne zich?
• Welke data heb je nodig voor jouw marketingactie?
• Hoe vaak herhaalt de actie zich / hoe vaak wil je de gegevens inzetten?
Al deze selectiemogelijkheden hebben wij voor jou samengevoegd in een online tellingtool. Met behulp van deze tool heb je heel snel in beeld hoe groot jouw doelgroep is.
Onze databases
Prosu Databased Marketing beschikt over het beste databestand van de Nederlandse agrarische sector. Door de vele selectiemogelijkheden kan jij precies de gewenste doelgroep selecteren en alleen dat aanschaffen wat je echt nodig hebt.
Matchen
Data veroudert snel, waardoor het zaak is dat jouw database altijd up-to-date is. Om jouw database een opfrisbeurt te geven, voert Prosu voor jou graag een matching uit. Met behulp van de matching krijg je direct inzicht in de status van jouw database.
Koppelen of ontdubbelen
Is jouw databestand al actueel maar ontbreken er nog gegevens of bedrijven? Dan is het mogelijk om jouw databestand te koppelen of te ontdubbelen met onze agrarische database.
Door jouw databestand te koppelen met onze agrarische database bekijken wij per agrariër welke gegevens in jouw databestand ontbreken (bijv. mobiele nummer, e-mailadres, etc.) Met onze exclusief ontwikkelde software ontdubbelen wij alle adressen in jouw bestand. Met deze software maak jij geen onnodige kosten. Dit voorkomt bijvoorbeeld het dubbel uitsturen van jouw uitingen. Wil je meer weten over het koppelen of ontdubbelen van jouw data?