Met content de aandacht van uw doelgroep trekken is een mooie en logische gedachte. Prosu merkt dat veel van haar klanten worstelt met de gedachte: ‘Hoe dan?’. Door Origineel, Relevant en Actueel (ORA) te zijn, zal het aantal bezoekers op uw website stijgen. Een beproefd, maar altijd succesvol concept is een eigen onderzoek publiceren.
Maak het origineel, relevant en actueel
Een onderzoek hoeft niet groots of geavanceerd te zijn. Wat belangrijk is in het doen van onderzoek is dat het origineel, relevant en actueel is:
• O: Doordat het een eigen onderzoek is, is uw content per definitie origineel.
• R: Bespreek een onderwerp wat bij uw bedrijf past en waar uw doelgroep u ook mee associeert. Zo maakt u het ook gelijk relevant voor hen.
• A: Door aan te sluiten bij een actueel thema is het makkelijk publiciteit te krijgen.
Dit zal resulteren in uw 'moment of fame'.
Veiligheidsonderzoek onder agrariërs
Prosu heeft bijvoorbeeld voor een bekend trekkermerk onderzoek uitgevoerd. Het trekkermerk staat bekend om haar imago van veiligheid en zekerheid. Prosu heeft onderzoek gedaan onder Nederlandse akkerbouwers en melkveehouders om te kijken hoe zij omgaan met de veiligheid. De timing van dit onderzoek was perfect in verband met de ‘Week van de Veiligheid’. Er werd dus al veel gesproken over veiligheid. Zo heeft Prosu voor dat bekende trekkermerk ORA-content gemaakt.
Interesse
Maak uw eigen ORA-content en creëer uw eigen ‘moment of fame’. Bent u benieuwd hoe u het beste content kunt maken of heeft u hulp nodig bij het maken van content? Neem dan contact op met Erik Mendel om met hem te sparren. U kunt hem bereiken via Erik.Mendel@prosu.nl of via het telefoonnummer 088 – 00 66 123.