Probleemomschrijving
Alfa zocht naar een constante onderstroom aan afspraken voor haar adviseurs. Door de expertise van Prosu Databased Marketing in de agrarische sector en leadgeneratie kon Prosu een goede voorselectie van echt interessante bedrijven maken voor Alfa.
De oplossing van Prosu
Prosu Databased Marketing maakt op basis van diverse bedrijfsgegevens uit de Nationale Agrarische Database gedetailleerde doelgroepselecties voor Alfa. De zogenoemde koude acquisitie binnen deze doelgroepen neemt Prosu voor haar rekening. Uit de vele gesprekken worden de meest interessante prospects doorgestuurd naar Alfa, zodat de adviseurs van Alfa deze gericht kunnen opvolgen.
Resultaat voor Alfa
Een continue stroom van afspraken. Concreet 5% tot 10% afspraken per batch (belronde).
Valentijn van Poucke, Marketing en Communicatie bij Alfa Accountants en Adviseurs
“We zijn erg enthousiast over onze samenwerking met Prosu. Daartoe hebben ook besloten om samen met Prosu met de nieuwste leadgeneratietechnieken aan de slag te gaan zoals IP-herkenning.”
Over Alfa
Alfa Accountants en Adviseurs is een grote speler in de financiële dienstverlening. Ze hebben ruim 800 specialisten in dienst en hebben 28 vestigingen in het land.