De loyaliteit van agrarir aan hun accountant is over het algemeen positief. Deze positieve loyaliteit is vooral te danken aan de kleine accountants. Agrarirs die klant zijn bij de grote accountantskantoren zijn aanzienlijk minder loyaal. Onderzoek
Uit het Net Promotor Score (NPS) onderzoek van Prosu Databased Marketing blijkt dat de loyaliteit van agrarirs aan hun accountants gemiddeld 0% is. In vergelijking met andere onderzoeken die Prosu Databased Marketing uitvoert, is dat een hoge score. Gemiddeld scoren bedrijven in een NPS-onderzoek -10%. Verschil groot en klein
Dit hoge gemiddelde is vooral te danken aan de kleinere accountantskantoren. Zij hebben in sommige gevallen wel een loyaliteit van 24%! De grotere accountantskantoren hebben allen een negatieve NPS-score. Dit houdt in dat hun klanten minder loyaal zijn en in veel mindere mate zorgen voor positieve mond-tot-mond reclame. Werkwijze
Prosu Databased Marketing onderzoekt sinds begin 2014 continue de NPS-score van accountants. In totaal zijn meer dan 13.500 agrarirs naar hun accountant gevraagd. Door de NPS-score te onderzoeken, meet Prosu Databased Marketing de mate van loyaliteit. Het NPS-onderzoek is een goede manier om de klanttevredenheid in kaart te brengen, die wereldwijd toegepast wordt. Interesse
Heeft u interesse in deze gegevens? Myrthe Pesch helpt u graag verder, met het selecteren van uw doelgroep. Zij is te bereiken via 088 00 66 123 of Myrthe.pesch@prosu.nl. Wilt u ook uw klanttevredenheid in kaart brengen of meer weten over deze methode? Neem dan contact op met Corina Spaan via 088 00 66 123 of Corina.Spaan@prosu.nl.