Je beschikt zelf ook ongetwijfeld over een databestand met al jouw klanten met prospects, maar heb jij de complete doelgroep in kaart en hoe actueel is jouw bestand? De agrarische sector is altijd in beweging, door zowel interne (bijvoorbeeld omslag naar biologisch) als externe invloeden (wet en regelgeving).
Ook de manier van communiceren met de agrariërs veranderd, denk aan mobiel bellen in plaats van vast en via e-mail in plaats van post. De data over deze agrariërs is dus ook constant in beweging en kan snel verouderen. Door het gebruik van verouderde data kan je de agrariërs niet optimaal benaderen en wordt er helaas tijd en geld verspild.
Wat houdt een matching in?
Voor het analyseren van jouw databestand, voert Prosu graag voor jou een matching uit. Matchen houdt in dat jouw database naast de Nationale Agrarische Database van Prosu wordt gelegd. Als resultaat ontvang je een overzichtelijk rapport, waarin je inzicht krijgt in de status van jouw bestand. Zo kom je bijvoorbeeld te weten:
• Hoeveel agrarische bedrijven in jouw bestand niet (meer) actief zijn;
• Hoeveel verouderde gegevens je kan verrijken met up-to-date data;
• Hoeveel interessante bedrijven binnen jouw doelgroep je kan toevoegen in jouw bestand.
Tot slot, doen wij jou een voorstel om jouw data op te schonen en aan te vullen met actuele, complete, correcte en unieke gegevens. Zo heb jij de beste basis voor jouw marketingcampagnes. Wil je meer weten over de matching?