Weet u precies waarin u moet investeren om groei te bewerkstellingen? Veel bedrijven hebben wel een idee, maar dit is vaak niet met cijfers onderbouwd. En als de cijfers er wel zijn, blijft dit vaak bij interne getallen. Terwijl externe data juist zorgt voor nieuw perspectief. Prosu Databased Marketing en Dijkstra Agrimarketing bieden u daarvoor nu de oplossing met een nieuw ontwikkeld product.
Marktpotentie
Prosu Databased Marketing en Dijkstra Agrimarkting bieden u de mogelijkheid om uw markt in kaart te brengen aan de hand van cijfers van buitenaf. Het op deze manier in kaart brengen van uw marktpotentie, geeft het salesmanagement nieuwe inzichten om meer rendement uit de bestaande markt te halen.
De marktpotentie bestaat uit twee stappen:
1. Resultaten van de marktanalyse
2. Workshop: “Van cijfers naar idee”
Marktanalyse
De marktanalyse levert een overzicht van de resultaten in de markt op basis van de verkochte hoeveelheden en de omvang van de markt. Deze gegevens worden op verschillende niveaus gepresenteerd. Bijvoorbeeld: per vertegenwoordiger, per gebied of potentie bij uw huidige klanten. Zo is het mogelijk om nog meer inzicht in de groeipotentie te krijgen.
Workshop
Tijdens de workshop presenteren en bespreken we de resultaten van de analyse. Op basis van de door u aangegeven probleemstelling, wordt de workshop verder ingericht. Zo verzekert u zich van een aantal concrete ideeën of oplossingsrichtingen.
Interesse
Wilt u meer weten over uw marktpotentie? Maak dan nu vrijblijvend een afspraak met uw vaste contactpersoon van Prosu Databased Marketing of Arjen Dijkstra via binnendienst@prosu.nl of 088 00 66 123.