Prosu Databased Marketing organiseert een unieke persoonlijke workshop bij u op locatie naar aanleiding van een loyaliteitsmeting onder uw klanten.
Klantloyaliteitsmeting
Met de klantloyaliteitsmeting krijgt u zicht op wat uw klant nu echt van u vindt. Met onze speciale actie bellen wij 150 van uw klanten.
Zo’n onderzoek geeft u fantastische input voor 2016. Het geeft een totaalbeeld van hoe klanten over u denken en brengt ook de individuele mening van de klant in beeld. Door te weten wat uw klanten van u vinden houdt u uw achterdeur gesloten en maakt u van 2016 een succesvol jaar!
Net Promotor Score
De loyaliteitsmeting wordt gedaan op basis van een Net Promotor Score onderzoek. De NPS methode draait om één vraag: ‘Hoe waarschijnlijk is het dat u op dit moment bedrijf X zult aanbevelen aan een goede vriend of collega?’ Klanten beantwoorden deze vraag door middel van een rapportcijfer. Het antwoord blijkt een zeer goede voorspeller te zijn voor de beoordeling van een bedrijf onder klanten.
Persoonlijke workshop
Tijdens de persoonlijke workshop bij u op locatie worden deze resultaten besproken met u en uw marketing- en salesteam. Daarnaast wordt ingegaan op het toepassen van de resultaten. Wat kunt u er vandaag mee? En welke concrete stappen neemt u om de score te verbeteren?
Interesse
Wegens succes verlengt Prosu Databased Marketing deze actie voor slechts € 950,- tot 31 januari 2016. Wilt u meer weten over het onderzoek of gebruik maken van de actie? Neem dan direct contact op met Lisanne Andeweg via Lisanne.Andeweg@prosu.nl of bel naar 088-00 66 123.