De workshops over het mediagebruik van agrariërs vulden zich ook dit jaar razendsnel. De eerste bijeenkomsten waren een groot succes. Daarom organiseert Prosu Databased Marketing in april drie extra middagen. De data zijn: woensdag 6 april, dinsdag 12 april en dinsdag 26 april. Wees er snel bij! Via deze link kunt u zicht direct aanmelden.
Onderwerpen
Tijdens de workshopmiddag kijken we naar de online ontwikkelingen, maar we vergeten de oude vertrouwde media zeker niet! We zoomen onder andere in op de volgende vragen:
– Lezen agrariërs hun post nog?
– Welke vakbladen worden gelezen?
– Hoe ervaren zij e-mailnieuwsbrieven van hun huidige en potentiële leveranciers?
– Welke sociale media gebruiken agrariërs?
– Hoeveel agrariërs hebben een smartphone en een tablet?
– Van welke applicaties maken zij gebruik?
– Op welke manier gebruiken zij WhatsApp in hun communicatie?
Ervaring leert dat de combinatie van offline en online ontwikkelingen elk jaar weer interessante inzichten geeft. ‘De bevestiging dat we op de goede weg zijn, is erg prettig. Maar ik heb ook genoeg gehoord waar we snel mee aan de slag willen!’ aldus één van de deelnemers.
Onderzoeken
Sinds 2011 onderzoekt Prosu Databased Marketing jaarlijks het mediagebruik van agrariërs in Nederland en Vlaanderen. Doordat we het onderzoek al zoveel jaren uitvoeren, kunnen we de trends volgen en op sommige vlakken zelfs de toekomst voorspellen. Binnen het onderzoek onderscheiden we zes verschillende sectoren: melkveehouderij, akkerbouw, varkenshouderij, glastuinbouw, loonwerkers en sinds 2016 ook de pluimveehouderij. Hierdoor zien we ook de verschillen per sector.
Rapportages
Is een workshop niets voor u, of past het gewoonweg niet in uw agenda? Alle onderzoeksresultaten zijn ook beschikbaar. Zo kan u het volledige rapport over één of meerdere landen aanschaffen, of een keuze maken voor bepaalde sectoren die uw interesse hebben. Hiervoor kunt u terecht bij Corina Spaan via 088-00 66 123.