Meet de klantloyaliteit van uw bedrijf en weet op welke punten u de relatie met uw klanten kunt verbeteren, als bedrijf maar ook individueel. Prosu Databased Marketing geeft u dit voorjaar de kans om voordelig kennis te maken met de Net Promotor Score (NPS). Met onze voorjaarsactie benaderen wij 150 van uw klanten voor slechts €950,- en brengen wij uw klantloyaliteit in kaart. Bevalt deze steekproef? Dan kunt u altijd doorpakken naar uw gehele klantenbestand.
Uw voordelen
Hoe waarderen uw klanten u werkelijk? Zijn ze loyaal? Waarderen ze u voldoende om u aan te bevelen aan hun vrienden? Maak je klant belangrijk door hen oprechte aandacht te schenken. Tevreden klanten vormen een solide basis voor succes en groei. De Net Promoter Score is een handig hulpmiddel om uw klantloyaliteit te meten en uw klanten de gelegenheid te geven om hun verhaal te doen. Hierdoor voelen zij zich gehoord, wat bijdraagt aan uw klantrelaties. Maak dit voorjaar nog kennis met de NPS-methode en krijg:
• Inzicht hoe uw klanten over u denken;
• Inzicht in praktische verbeterpunten;
• Deze inzichten op individueel en groepsniveau;
• Een rapportage met de resultaten van het onderzoek.
Hoe werkt het?
Bij de Net Promotor Score staat er één vraag centraal: ‘Hoe waarschijnlijk is het dat u op dit moment bedrijf X zult aanbevelen aan een goede vriend of collega-ondernemer?’. Door middel van een rapportcijfer tussen de 0 en 10 kunnen uw klanten deze vraag beantwoorden. Op basis van de rapportcijfers worden de klanten die hebben meegewerkt, ingedeeld in drie groepen:
• Criticasters (rapportcijfer 0 tot en met 6): bevelen u zeer onwaarschijnlijk aan. Zij zorgen voor negatieve mond-tot-mond reclame;
• Neutralen (rapportcijfer 7 of 8): zijn passief en tevreden. Zij zorgen niet voor negatieve mond-tot-mond reclame, maar ook niet per se voor positieve reclame;
• Promotors (rapportcijfer 9 of 10): bevelen u zeer waarschijnlijk aan. Zij zijn zeer waardevol voor uw bedrijf vanwege de positieve mond-tot-mond reclame.
Interesse
Wacht niet langer en doe een eerste steekproef middels de NPS-voorjaarsactie van Prosu Databased Marketing. Neem hiervoor contact op met Marloes Koops, via marktonderzoek@prosu.nl. Deze actie loopt tot en met 31 maart 2018 dus wees er snel bij! Wilt u meer informatie over het NPS-onderzoek? Klik dan hier.