Bij Google staat u bovenaan, de open- en klikratios van uw e-mailings zijn hoog en op de sociale media heeft u volgers te over. Maar er is meer rendement uit te halen. Door gebruik te maken van IP-herkenning herkent u de individuele bedrijven die door deze inspanningen uw website bezoeken. Dit zijn concrete saleskansen waar u direct mee aan de slag kan. Gegevens verzamelen
Prosu Databased Marketing biedt als enige in de agrarische sector IP-herkenningssoftware waarmee u individuele websitebezoekers kan herkennen. Met IP-herkenning krijgt u informatie over welke bedrijven hoeveel tijd op welke pagina doorbrengen (bezoekhistorie). Ook krijgt u een aantal basisgegevens van deze bedrijven zoals het adres en aantal werkzame personen. Hier kunt u vervolgens eenvoudig een lijst met prospects, leads en klanten van samenstellen en de gegevens exporteren naar bijvoorbeeld Excel, zodat u ze kan gebruiken bij andere acties. Acties
Door acties, zogenoemde triggers, aan te maken stelt de software u automatisch op de hoogte als een interessant bedrijf uw website bezoekt. U stelt bijvoorbeeld in dat u een notificatie per e-mail wil als iemand langer dan 10 seconden op een betaalde productpagina kijkt. Of als er een bedrijf met meer dan 10 werkzame personen uw website bezoekt. Dit is een opstap naar salesautomatisation. Unieke combinatie van data en software
Door de verzamelde gegevens te exporteren en te koppelen aan de Nationaal Agrarische Database van Prosu Databased Marketing verrijkt u uw leads met relevante (contact)gegevens. U beschikt dan over het gedrag (en interesse) van de prospect n over de bedrijfskenmerken. Dit maakt het mogelijk om de leads direct op te volgen. Ook kan u Prosu inschakelen om u te ondersteunen bij de telefonische opvolging. Interesse
Prosu Databased Marketing biedt als enige de mogelijkheid voor IP-herkenning in de agrarische sector. Meer weet over de mogelijkheden voor IP-herkenning op uw website? Neem dan direct contact op met Myrthe Pesch via Myrthe.pesch@prosu.nl of 06-22168412.