Prosu Databased Marketing biedt vanaf deze maand een online selectiemogelijkheid van agrarische data. Met onze gloednieuwe tool selecteert u zelf uw doelgroep door het bepalen van het gebied, de sector en de grootteklasse. Ook kunt u aangeven via welk kanaal u uw doelgroep het liefst wil bereiken. Door gebruik van deze tool beschikt u nog sneller over de meest actuele data van uw doelgroep. Hier vindt u onze tool voor het selecteren van uw agrarische adressen. Uw doelgroep selecteren
Een met zorg geselecteerde doelgroep is van groot belang voor het slagen van uw marketingacties. Met de nieuwe online tool van Prosu Databased Marketing maakt u selecties op diverse niveaus. In drie eenvoudige stappen bepaalt u uw eigen unieke doelgroep.
1. U bepaalt op welke wijze u uw doelgroep wil benaderen. 1. Per e-mail, telefonisch, per post, of kiest u voor een cross-mediale aanpak? 2. Vervolgens bepaalt u de regio waar uw doelgroep zich bevindt. 3. Tot slot kiest u n of meerdere sectoren. 3. Deze sectoren zijn weer onderverdeeld in grootteklassen, zodat u ook daar onderscheid in kan maken. Het belang van de juiste data
Beschikt u al over de juiste data in de door u geselecteerde doelgroep? Uw klant- en prospectgegevens staan immers aan de basis van elke gerichte marketingactie en bepalen daardoor voor een groot deel de kans van slagen. Om de kwaliteit van de data te garanderen werkt Prosu Databased Marketing met een ACCU-database. ACCU staat voor: actuele, complete, correcte en unieke data bevat.
Benieuwd hoe uw data scoort op de onderdelen van ACCU? Door uw klantenbestand naast onze Nationaal Agrarische Database te leggen kunnen wij snel inzichtelijk maken hoeveel en welke gegevens een update nodig hebben. Interesse
Meer weten over de mogelijkheden voor het opschonen en aanvullen van uw database? Neem dan nu contact op met Lisanne Andeweg via Lisanne.Andeweg@prosu.nl U kunt het ook bellen of WhatsAppen via 06-51 43 07 80.