Op 11 september 2015 openden wij onze nieuwe kantoorvilla met daarin ons gloednieuwe callcenter. In dit nieuwe callcenter zijn op het moment van schrijven al 350.000 belpogingen gedaan en 80.000 gesprekken gevoerd in binnen- en buitenland! Maar wat voor inzichten brengt deze data ons? Bereikbaarheid
Door het analyseren van onze eigen data, weten we bijvoorbeeld wanneer agrarirs het best te bereiken zijn. Uit onze analyses blijkt dat agrarirs s avonds het best bereikbaar zijn en dat ze dan vaker bereid zijn ons te woord te staan. Door daar rekening mee te houden lukt het ons om in bijna 50% van de tijd in n keer de juiste persoon aan de lijn te hebben. Voor 25% van de gesprekken hebben we daar 2 pogingen voor nodig. Het nieuwe callcenter
De uitbreiding van het callcenter zorgt voor veel extra ruimte. We hebben meer plaatsen voor onze getrainde callcentermedewerkers zodat we sneller op kunnen schalen als dit nodig is. Maar ook hebben we ruimte voor nieuwe ontwikkelingen. Zo richten we ons in het callcenter niet alleen meer op outbound maar ook op inbound. Ook de ontwikkelingen op het vlak van klantenservicesdiensten via bijvoorbeeld WhatsApp worden op dit moment getest. Interesse
Merkt u dat u tijd te kort komt om uw klanten en prospects telefonisch te benaderen? Of wil u ook s avonds bereikbaar zijn voor uw klanten? Prosu Databased Marketing helpt u hier graag bij. Neem daarvoor contact op met Myrthe Pesch via Myrthe.pesch@prosu.nl Bellen of WhatsAppen kan ook via 06-22 16 84 12.