Het is niet makkelijk om tijdens de beursdagen de juiste mensen bij uw stand te krijgen. Maar hoe komen nu de juiste prospects naar uw stand? Bekijk hieronder het stappenplan dat wij voor u opgesteld hebben.
1. Doelgroepselectie:
Maak een doelgroepomschrijving, zo selecteert u de juiste doelgroep voor uw stand. Met deze selectie kunnen de juiste agrarirs aangesproken worden.
2. Bepalen van het praktische doel:
Na het bepalen van de doelgroep is het van belang om het doel voor het aanschrijven van de agrarirs te bepalen. Wilt u voldoende concrete afspraken tijdens de beurs, wilt u uw doelgroep enkel informeren of wilt u bouwen aan de relatie met uw klanten?
3. Formuleren van een bijpassende boodschap of beursactie:
Kies een passende boodschap die ervoor zorgt dat de prospect een doel heeft om mee naar uw beursstand te komen. Waarom wil de agrarisch ondernemer bij u op de stand komen?
4. Kiezen van het kanaal passend bij het doel:
Er zijn vele kanalen in te zetten om uw doelgroep te bereiken. Een persoonlijke uitnodiging werkt het beste. U geeft namelijk specifieke aandacht die door uw prospects zeer gewaardeerd wordt. Een persoonlijke uitnodiging kan op verschillende manieren gedaan worden:
E-mailing voor het digitaal plannen van afspraken
Postale mailing gecombineerd met het digitaal plannen van afspraken
Telefonisch afspraken plannen (met vooraf altijd een postale of e-mailing
Stand Traffic Generator
Speciaal voor de beurs ontwikkelden wij de Stand Traffic Generator. Daarmee zorgt u ervoor dat de mensen die u graag wilt spreken daadwerkelijk naar de beurs toekomen en mooier nog; een afspraak met u hebben bij uw stand. Het persoonlijk uitnodigen van bezoekers zorgt voor een nog hoger rendement van de genvesteerde euros in de beurs.
Interesse
In dit najaar staan weer veel agrarische beurzen op de planning. Wilt u meer weten over hoe u meer rendement uit uw beursdeelname kunt halen? Neem dan nu contact op met Peter Arkenbout via 088 00 66 123 of via peter.arkenbout@prosu.nl.