Klanten en prospects zoeken via steeds meer kanalen contact met u. De uitdaging om iedereen tijdig en netjes te woord te staan wordt hierdoor groter. Door het aantrekken van contactcenterspecialist Rob Bolmeijer gaan wij de uitdaging aan en ontwikkelt Prosu zich verder in de wereld van inbound contact.
Alle kanalen in n keer beantwoord
Prosu Databased Marketing helpt u met uw dienstverlening en de beleving van uw klanten. Daar gaan wij net zover in als u dat wenst. Alle contacten die bij u binnenkomen, bijvoorbeeld via telefoon, e-mail, Facebook of WhatsApp, worden opgepakt door onze getrainde contactmedewerkers. Zij registreren alle verschillende contacten per klant en zorgen voor de eerste afhandeling. Daarnaast leggen ze de vraag op de juiste afdeling binnen uw bedrijf neer. Ook bij inkomend telefoonverkeer kunnen onze medewerkers u helpen. Al is het alleen maar bij piekbelasting. Zo vormen zij een verlengstuk voor uw bedrijf en krijgen uw klanten de aandacht die ze verdienen.
Manager contact center
Rob is al meer dan 20 jaar actief in de contactcenterbranche. Hij heeft daarmee jarenlange ervaring opgedaan als leidinggevende en trainer van contactcenters. Ik zie vanuit mijn ervaring veel kansen voor inbound contact in de agrarische sector, maar ook daarbuiten, aldus Rob. Onmogelijk is geen Nederlands; er is geen probleem dat niet op te lossen is. Ik kijk ernaar uit om deze uitdaging bij Prosu aan te gaan.
Interesse
Wacht niet langer en zet in op een betere bereikbaarheid van uw bedrijf! Wilt u meer weten over inbound contact en wat dit voor uw bedrijf zou kunnen betekenen? Neem dan contact op met Rob Bolmeijer via rob.bolmeijer@prosu.nl of via telefoonnummer 088- 00 66 123.