De economische groei zorgt ervoor dat de vraag naar accountants groter wordt. Het is als accountantskantoor belangrijk om je te realiseren dat een klant niet voor altijd klant blijft wanneer uw kantoor de druk niet aan kan. Zo speelt proactief relatiebeheer een steeds actievere rol en is bij piekbelasting extra inzet meer en meer cruciaal om snel in te spelen op de behoeften van uw klanten.
Tegenwoordig zoeken klanten via allerlei kanalen contact met u. Via telefoon, e-mail, social media en misschien zelfs al via WhatsApp. De uitdaging om iedereen tijdig en netjes te woord te staan wordt daarmee steeds groter. Het verwachtingspatroon van nieuwe snelle media is ook een snelle reactietijd. Prosu Databased Marketing merkt dat bedrijven worstelen met het beantwoorden van de vele klantvragen die via verschillende kanalen binnenkomen. Kan uw bedrijf dit al aan? Wie houdt het overzicht op al de kanalen? En hoe snel en volledig reageert u op binnenkomende vragen? Reden voor Prosu om mee te denken.
Inbound contact managen met Prosu
Prosu Databased Marketing helpt u met uw dienstverlening en de beleving van uw klanten. Daar gaan wij net zover in als u dat wenst. Alle contacten die bij u binnenkomen, bijvoorbeeld via telefoon, e-mail, Facebook of WhatsApp, worden opgepakt door onze getrainde contactmedewerkers. Zij registreren alle verschillende contacten per klant en zorgen voor de eerste afhandeling. Daarnaast leggen ze de vraag op de juiste afdeling binnen uw bedrijf neer. Ook bij inkomend telefoonverkeer kunnen onze medewerkers u helpen. Al is het alleen maar bij piekbelasting. Zo vormen zij een verlengstuk voor uw bedrijf en krijgen uw klanten de aandacht die ze verdienen.
Manager contactcenter
Rob Bolmeijer is aangetrokken als manager contactcenter om het inbound contact te managen. Rob is al meer dan 20 jaar actief in de contactcenterbranche en heeft daarmee jarenlange ervaring opgedaan als leidinggevende en trainer van contactcenters. Ik zie vanuit mijn ervaring veel kansen voor inbound contact, aldus Rob. Onmogelijk is geen Nederlands; er is geen probleem dat niet op te lossen is.
Interesse
Wacht niet langer en zet in op een betere bereikbaarheid van uw bedrijf! Wilt u meer weten over inbound contact en wat dit voor uw bedrijf zou kunnen betekenen? Rob Bolmeijer vertelt u graag meer over de mogelijkheden. Neem contact op via rob.bolmeijer@prosu.nl of via telefoonnummer 06 – 50 26 56 85.