Het sturen van een e-mailing is een goede eerste stap voor leadgeneratie. Het versturen van relevante content maakt u een serieuze gesprekspartner voor prospects en brengt uw klanten op nieuwe ideen. Dat was zeker het geval bij de e-mailing die Mechan Groep heeft gestuurd omtrent de FENDTastic tour. Deze e-mailing leverde al een openingspercentage van 42% op! Dichter bij de boeren
In plaats van op een beurs te gaan staan, gaat Fendt (Mechan Groep) met hun machinepark langs de dealers, zodat de boeren dicht bij huis kennis kunnen maken met de nieuwste machines van Fendt. Voor de FENDTastic tour heeft Mechan Groep een e-mailing gestuurd met een uitnodiging om n van de FENDTastic tour edities bij te wonen. Selecteren juiste doelgroep
De oplossing volgens Prosu is eigenlijk heel simpel. Stuur een e-mailing om de FENDTastic tour onder de aandacht te brengen. Als doelgroep werden professionele akkerbouwers, melkveehouders, geitenhouders en loonwerkbedrijven geselecteerd.
Er is gekozen voor een e-mailing, omdat het sturen van een e-mailing een snelle, eenvoudige en effectieve manier is om de doelgroep zowel te informeren als te activeren. Daarnaast kan men middels een e-mailing snel schakelen. Effectief was het zeker!
Bekijk de terugblik op de eerste zes edities van de FENDTastic tour. Er staan nog vier edities van de FENDTastic tour gepland:
* Dinsdag 28 augustus 2018 * Donderdag 30 augustus 2018 * Donderdag 6 september 2018 * Donderdag 13 september 2018
De verwachting is dat deze edities ook een groot succes zullen worden mede dankzij het versturen van een e-mailing. Interesse
Wilt u ook graag meer bezoekers op uw evenement of bent u benieuwd wat een e-mailing allemaal voor u kan betekenen? Neem dan contact op met uw vaste contactpersoon van Prosu via info@prosu.nl of via 088 00 66 123.