Aansluiting vinden bij de reis die uw (potentile) klanten afleggen tot de daadwerkelijke aanschaf van uw product, levert het meest op, zowel voor u als voor de klant. Maar wat is de meest ideale manier om zoveel mogelijk verkoopkansen te creren uit uw marketingacties, oftewel wat is de meest ideale Customer Journey voor uw (potentile) klanten bij uw bedrijf? Hoe deze reis eruit ziet, is een kwestie van testen. Blijf variren
Door de contactmomenten en soorten contact te variren en de resultaten daarvan te meten, leert u cht wat uw (potentile) klanten willen. Een extra contactmoment met uw (potentile) klanten kan u ook al veel meer leads opleveren. Dat contactmoment hoeft niet per se groot of duur te zijn. Ook de relatief kleine uitingen kunnen voor een enorme impact zorgen. U hoeft niet uw totale doelgroep op meerdere manieren te benaderen, maar creer extra contactmomenten met de doelgroep die interessant gedrag vertoont op bijvoorbeeld uw website. Probeer het eens uit!
Zal een extra contactmoment of een ander contact moment met uw potentile klanten ook voor u voor meer leads zorgen? Probeer het eens uit! U kunt bijvoorbeeld de klikkers van uw e-mailing een extra postale mailing toesturen. De klikkers van uw e-mailing hebben interessant gedrag vertoont. Het is voor u dus zaak om deze leads warm te houden, zodat u hier uiteindelijk verkopen uit kunt halen.
Hoe ziet de ideale Customer Journey voor uw klanten eruit? Begin alvast met het in kaart brengen van de reis die uw klanten bij u afleggen. Download hier uw Customer Journey! Interesse
Heeft u hulp nodig met het in kaart brengen van de reis die uw klanten bij u afleggen of bent u benieuwd welke extra contactmomenten u het beste in kunt zetten om meer leads te genereren? Prosu helpt u graag! Neem contact op met onze accountmanager Edwin de Jong om met hem sparren. U kunt hem bereiken via Edwin.de.Jong@prosu.nl of via het telefoonnummer 088 00 66 123.