De dealers van Reesink Technische Handel vallen van het ene goede gesprek in het andere met de uitgekiende ondersteuning in de verkoop. In samenwerking met Prosu Databased Marketing komen verkoopafspraken tot stand met loonwerkers die op dat specifieke moment op zoek zijn naar een balenwikkelaar.
Bestaande marketingactiviteiten van Reesink worden gekoppeld aan slimme marketingtechnieken. Op basis hiervan worden loonwerkers benaderd, die juist op dat moment echt zitten te wachten op bezoek van een productspecialist van een dealer van Reesink. Dit resulteert in concrete verkopen en vooral tevreden loonwerkers, die vinden dat ze op het goede moment goed zijn geholpen. Daarnaast levert het voor de betreffende dealer spin-off op naar andere producten.
Reesink zet de LeadToolbox van Prosu Databased Marketing in. Met deze gereedschapskist van technische mogelijkheden worden (bestaande) marketingactiviteiten direct vertaald naar concrete verkoopacties. Het meten van het gedrag van de doelgroep, in deze situatie loonwerkers, speelt daarin een cruciale rol. Gevolg is dat de timing altijd goed is.
Juiste aanbod, bij de juiste persoon op het juiste moment. Dat onze klant er is weten wij wel. Maar waar en wanneer ? Daarvoor hebben wij Prosu in de arm genomen., aldus Paul Ferket van Reesink.
Voor de dealers van Reesink is dit een ideale situatie. Zij kunnen zich concentreren op waar zij het best in zijn: een goed gesprek aan de keukentafel. Het voortraject wordt in goed overleg geheel verzorgd. Interesse
Heeft u ook interesse in een volledig data-gedreven LeadToolbox die het gehele jaar zorgt voor goede verkoopkansen? Neem dan contact op met Peter Arkenbout via Peter.Arkenbout@prosu.nl of via 06-10389739 (WhatsApp mag ook).