In het voorjaar zal Prosu Databased Marketing weer een aantal workshops organiseren over het mediagedrag van agrarirs. Afgelopen jaar werd duidelijk dat agrarirs steeds meer online actief zijn. Hoe heeft zich dit verder ontwikkeld? En welke mediakanalen spelen een rol in het beslissingsproces om tot aanschaf over te gaan? We nodigen u van harte uit voor onze workshops.
Tijdens deze workshop krijgt u de laatste inzichten in het mediagedrag van agrarirs in Nederland en Belgi. Ook agrarirs zijn niet alleen steeds meer online, ze doen ook meer online. Hoe ziet dit eruit en hoe speelt u daarop in? Daarbij zit u om tafel met marketing- en salescollegas uit de sector. De ervaring leert dat het uitwisselen van praktijkervaring als zeer waardevol wordt beschouwd. Na deze workshop zit u boordevol nieuwe ideen.
Nieuw dit jaar, is dat we inzoomen op de customer journey van de klant. De customer journey is de weg die de klant aflegt langs verschillende momenten waarop hij of zij iets hoort, leest of vraagt over uw product, voordat daadwerkelijk wordt overgegaan tot de aanschaf van een product. Welke momenten zijn hierbij cruciaal? Daar zal tijdens de workshop verder op worden in gegaan.
Zoals gezegd kunt u zich nu aanmelden voor de eerste workshops die het mediagedrag van agrarirs in kaart brengen. Bekijk de verschillende data op onze workshopkalender en schrijf u vast in!