Ook dit jaar vullen de workshops over het mediagebruik van agrarirs zich razendsnel. De eerste bijeenkomst was een groot succes. Daarom organiseert Prosu Databased Marketing extra bijeenkomsten. Meld u snel aan.
Onderwerpen
Tijdens de workshop kijken we naar de online ontwikkelingen, maar we vergeten de oude vertrouwde media zeker niet! Nieuw dit jaar, is dat we inzoomen op de customer journey van de klant. Dit is de weg die de klant aflegt langs verschillende momenten waarop hij of zij iets hoort, leest of vraagt over uw product, voordat daadwerkelijk wordt overgegaan tot de aanschaf van een product. Welke momenten zijn hierbij cruciaal? Daar gaan wij tijdens de workshop verder op in. Ervaring leert dat de combinatie van offline en online ontwikkelingen elk jaar weer interessante inzichten geeft. De bevestiging dat we op de goede weg zijn, is erg prettig. Maar ik heb ook genoeg gehoord waar we snel mee aan de slag willen! aldus n van de deelnemers.
Trends
Sinds 2011 onderzoekt Prosu Databased Marketing jaarlijks het mediagebruik van agrarirs in Nederland en Vlaanderen. Doordat we het onderzoek al zoveel jaren uitvoeren, kunnen we de trends volgen en op sommige vlakken zelfs de toekomst voorspellen. Binnen het onderzoek onderscheiden we verschillende sectoren: melkveehouderij, akkerbouw, varkenshouderij, glastuinbouw, loonwerkers, pluimveehouderij, geitenhouderij en fruitteelt. Hierdoor zien we ook de verschillen per sector.
Rapportages
Past n van de workshops niet in uw agenda? Alle onderzoeksresultaten zijn ook beschikbaar. Zo kunt u het volledige rapport over n of sectoren aanschaffen die uw interesse hebben. Hiervoor kunt u terecht bij Corina Spaan via Corina.Spaan@prosu.nl of via 088-00 66 123.