Probleemomschrijving
Nufarm B.V. kent verschillende doelgroepen op teeltniveau. Om deze telers te bereiken stuurt Nufarm het hele jaar door gesegmenteerde e-mailings. Voor iedere teeltsoort een andere e-mailing. Om ervoor te zorgen dat de e-mailings bij het e-mailadres van de juiste teler met een bepaald gewas terechtkomen, heeft Nufarm de hulp van Prosu Databased Marketing ingeschakeld.
De oplossing van Prosu
Uit de Agrarische Database van Prosu worden voor Nufarm de verschillende telers geselecteerd. Nufarm hoeft niet om te kijken naar te actualiteit van de database, hier zorgt Prosu namelijk voor.
Resultaat voor Nufarm
Prosu draagt zorg voor het up-to-date houden van de database. Daarnaast wordt de persoonlijke database aangevuld met nieuwe prospects die binnen de doelgroep passen. Hierdoor kan Nufarm met de gesegmenteerde e-mailings haar doelgroep bereiken en is zij volledig ontzorgd in het up-to-date van de adresgegevens.
Marion van de Graaf – Marketing & Communication Assistant, Nufarm B.V.
“Dankzij Prosu hebben wij altijd een up-to-date adressenbestand, waardoor wij onze doelgroepen altijd informatie op maat kunnen aanbieden”
Over Nufarm
Nufarm B.V. is een organisatie die de Nederlandse, Belgische en Luxemburgse markt bedient op het gebied van gewasbeschermingsmiddelen. Met haar diverse productportfolio richt Nufarm zich voornamelijk op het gebruik van gewasbeschermingsmiddelen in de professionele land- en tuinbouw en het openbaar groen.